787 851 913 biuro@pixent.pl

Pozycjonowanie stron internetowych

Dlaczego pozycjonowanie?

 

Pozycjonowanie to najskuteczniejsza forma promocji w Internecie. Zapewnia korzyści, które doprowadzają do wyraźnego rozwoju biznesu i wzrostu dochodów firmy. Pozycjonowanie stron przeprowadza się pod wybrane słowa kluczowe, powiązane ściśle z tematyką strony / ofertą firmy. Często, aby wzmocnić jego działanie, stosuje się także tzw. długie ogony – frazy składające się z wielu słów, które tworzą razem np. popularne zapytania. Internauci często wpisują je do wyszukiwarek i mogą wtedy natrafić na serwisy, jakie pozycjonują się w ten sposób. A dzięki temu strona staje się popularniejsza i zaczyna generować większy ruch.

Firmy, które od dłuższego czasu pozycjonują swoje strony internetowe, zyskują przewagę nad swoją konkurencją. Warto skorzystać z tej techniki marketingowej, aby prawdziwie rozwinąć własny biznes i zyskać zaufanie klientów.

tworzenie sklepów internetowych

Sposób na zmaksymalizowanie ilości odwiedzin

 

Łączy się to z pierwszą korzyścią, gdyż poprawa widoczności w naturalny sposób zwiększa ilość jej odwiedzin. Uważa się, że jest to główna i podstawowa zaleta pozycjonowania stron. Dotarcie do większej ilości użytkowników pozwala na pozyskanie nowych klientów. Bardzo często pozycjonowanie stron przeprowadza się na frazy zawierające nazwy miast bądź konkretnych dzielnic, dzięki czemu istnieje spore prawdopodobieństwo, że Internauta, który trafi na dany serwis, rzeczywiście będzie zainteresowany jego ofertą produktów lub usługami.

Wykres z monitoringu pozycjonowania SeoStation średnią pozycję strony www w wyszukiwarce na pozycjonowane frazy kluczowe.

Wykres z monitoringu pozycjonowania SeoStation średnią pozycję strony www w wyszukiwarce na pozycjonowane frazy kluczowe.

Sposób na pozyskanie zaufania klientów

 

Promocja w sieci sprawia także, że strona czy sklep internetowy stają się bardziej wiarygodny. Pozycjonowanie strony pozwala zaistnieć także na innych portalach – na forach internetowych, w mediach społecznościowych i na serwisach, które skupiają w sobie opinie na temat różnych firm. Potencjalny klient szybciej skorzysta z usług marki, która jest widoczna w sieci. Będzie mieć do niej większe zaufanie.

 

Wykres z Google Search Console pokazuje wzrost liczby wyświetleń strony w wyszukiwarce Google

Wykres z Google Search Console pokazuje wzrost liczby wyświetleń strony w wyszukiwarce Google